loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 455 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
گلایه مرده شورها از زبان یک شاعر

کتاب شعر «قدم از آدم» از تازه ترین سروده های مهرداد فلاح در پازل شعر امروز در نشر نیماژ منتشر شد.

خبرگزاری فارس: گلایه مرده شورها از زبان یک شاعر

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب شعر «قدم از آدم» از تازه ترین سروده های مهرداد فلاح در پازل شعر امروز در نشر نیماژ منتشر شد. 

«قدم از آدم» سه مجموعه از شعرهای «دارم دوباره کلاغ می‌شوم»، «از خودم» و «بریم هواخوری» نام دارند و تنها مجموعه سوم آن است که برای نخستین بار پس از 11 سال منتشر می‌شود.

مجموعه شعر «قدم از آدم» با عنوان فرعی پازل شعر امروز در 182 صفحه با شمارگان هزار و 100 نسخه و با قیمت 7500 تومان در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

در شعری با نام گلایه مرده شور آمده است:

«عجب کلکی سوار کرده اند!

خودشان را به خواب زده اند که یعنی...؟

هر چه می پرسم آخر کجا؟ چه طور؟

انگار نه انگار!

 

دست خودم که نیست

خیال می آید برم می دارد

به جاهایی می کشاند که نپرس!

 

نشانی هیچ کدامشان را ندارم

شماره ای که وقتی دلم گرفت... الو؟

سیب ها هنوز شیرین است

 

این ها رحم سرشان نمی شود

چیزهایی به گوش من می خوانند

که دلم می خواهد سر به بیابان بگذارم

گذاشته ام!»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 359
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 775
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 112,745
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 951,106
  • بازدید ماه : 951,106
  • بازدید سال : 1,939,660
  • بازدید کلی : 15,218,781
  • کدهای اختصاصی