loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 555 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
همانطور که انتظار می رفت شورای ملی ایرانیان که بهانه جدید اپوزسیون برای چپاول کمک های مالی از سازمان های مختلف به اصطلاح حقوق بشری بود نتوانست آنچنان که ادعا می شد کارآمد باشد؛ به گزارش ماهستیم دور تازه ای از کناره گیری اعضای سیاسی این شورا آغاز شده و شاهد خروج کسانی هستیم که روزگاری دم از دموکراسی و آزادی خواهی می زنند ولی ...
مه لقا فخرآور که خواهر ضدانقلاب فراری امیرعباس فخرآور است و در شورای ملی ایرانیان گویا مسئولیتی هم برعهده دارد خطاب به کسانی که از انتقادات او به رنج آمده اند می گوید: "دوستانی که از نقد شورای ملی و شاهزادگان نگران و ناراحت می شوند لطفا از فیس بوک من خارج شوند،من عضو شورای ملی هستم و حق دارم که نقد کنم و اگر غیر این باشد مانند گوسفندی می باشم که هر بلایی سرم بیاید باید سکوت کنم و دم بر نیاورم؛من گوسفند نیستم!".
 
اگرچه حواشی انتخاب رضا پهلوی به عنوان سخنگوی شورای ملی خود یکی از دلایل اعتراض اعضا شورای ملی می باشد اما آنچنان که از اظهارات اعضا برمی آید، اقدامات رضا پهلوی سبب شده تا برخی به مانند مه لقا فخرآور که روزگاری دم از سلطنت و ... می زدند این روزها حتی رضا پهلوی راه هم در حد یک فعال سیاسی به حساب نیاورند!
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 350
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 781
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 113,715
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 952,076
  • بازدید ماه : 952,076
  • بازدید سال : 1,940,630
  • بازدید کلی : 15,219,751
  • کدهای اختصاصی