loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 547 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب می نامند که به شب آرزوها نیز معروف هست . برای شما دوستان عزیز پیامک های بسیار زیبا برای گرامی داشت این شب عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از این اس ام اس لذت ببرید .

اس ام اس شب آرزوها


آرزوهای خود را در نظرات (آخر این صفحه) برای ما بنویسید .

 

اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است :

 

کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.

میّت می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند…….

التماس دعا


لیله الرغائب شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است.
در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه­ی آسمان خواهد نشست.
بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوئیم.

شب آرزوهاست آرزو میکنم به تمام آرزوهایت برسی اگه تو این شب دلت شکست یادی از ما هم بکن

در نوبتی دوباره دلت را مرور کن
از غم به هر بهانه ممکن عبور کن
گیرم که تمام راه تو مسدود شد، بگرد
یک آسمان تازه و یک جاده جور کن
التماس دعا در شب آرزوها

خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت می گوید :
«کنارت هستم ای تنها!!!»

پشت هر کوه بلند،
سبزه زاری است پرازیاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!

خدایا
ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب بسیار است
تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟
شب آرزوهاست، التماس دعا

بهشت و دوزخت، با توست در پوست
چرا بیرون ز خود می‌جوئی، ای دوست؟

در نبرد بین تو و دنیا
من روی تو شرط می بندم
اگه با خودت خدا رو داشته باشی

در آسانی ها خدا را بخوان تا در سختی ها صدایت برایش نا آشنا نباشد

شادی امروزم رابه خاطر نادانی دیروزم از دست دادم
خداوندا نادانی امروزم را بگیر، تا شادی های فردایم را از دست ندهم

الهی
ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد
ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت
ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت
ای حی بی ذلت و ای بخشنده بی منت
امشب دست دعا بسوی تو برمیداریم
و آرزومند آرزوهای عزیزان هستیم

خداوندا
آرزویم بزرگ و دلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری برآورده اش کن

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم
خدایا زمین گیر شدنم را مپسند …

خداوندا
درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده
بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی
و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى
امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست
دعای خیر همه را براورده بفرما

پیامبر صلى‏ الله ‏علیه ‏و‏آله :
اِغتَنِمُوا الدُّعاءَ عِندَ الرِّقَّةِ فَإِنَّها رَحمَةٌ؛
دعا کردن را در هنگام رقّت قلب غنیمت شمرید، که رقت قلب، رحمت است.

امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی
پس صدایش کن، او منتظر توست
منتظر شنیدن آرزوهایت، خنده هایت، گریه هایت
استغفار هایت، ندبه هایت
ابراز عشق و ایمان و اضهار بندگی توست
التماس دعا

زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای
اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی
تنهای تنها، نه، نمی توان
با یاد و کمک خدا، البته می توان

خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون
خدایا ما را آن ده که آن به
خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان

امشب لیلة الرغایبه
در‌های آسمان رو برای پذیرش تضرع‌های عاشقانه‌ بندگان ذات اقدس باز میکنند
نگاهت به آسمان باشه
چشماتو ببند و آروم بگو :
خدایا من عاشق توأم و به تو نیاز دارم
به قلب من بیا و برای رسیدن به آرزوهایم کمکم کن

آرزو دارم :
خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست
حضرت دوست، جدایت نکند …

امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره
شب آرزوهاست
منو از یاد نبر …

شب آرزوهاست
باید دری برای مناجات وا شود
تا درد بی دوای گناهم دوا شود
باید کسی که نزد خدا دارد ابرو
وقت سحر به یاد دلم در دعا شود
التماس دعا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 349
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 767
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 110,643
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 949,004
  • بازدید ماه : 949,004
  • بازدید سال : 1,937,558
  • بازدید کلی : 15,216,679
  • کدهای اختصاصی