loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 611 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

یه وقــــتایی که دلت گـرفته..

بغض داری..

آروم نـیستی !

دلت بـــراش تـنگ شده..

حـوصله ی هـیـچـکسو نـداری !

به یــاد لحظه ای بیوفت کـه :

اون هــمه ی بی قـراری هــایِ تـو رو دیـــد..

امـّـا ؛

چـشمـاشـو بست و رفــت !

::

::

مـن ..

دعــــا میکــــنم ..

تـــــو را داشــتـه بــــاشـم ..

تـــــو ..

دعــــا مــی کنـــی ..

دیگـــــر نبــــاشـــم !

بیـــــــــچــاره خـــدا !



::

::

قــیـامـتی سـت !

از لـحـظه ای که زنــگ ِ تــلـفن بـــلـند مـی شـود ..

از جـــا مــی پَـــرم !

تــا لـحـظه ای کـه ..

مــثـل ِ هـمـیـشه ..

تــــو نـــیـستـی !

::

::

غـــم ،

دیـــدن ِ مــوهــای ِ بلــند ِ زنــی سـت ..

کـه مـــخـالــفِ آمــدن ِ بــــاد ..

از تــــو ..

دور مـی شــود …!

::

::

حکایت رفاقت من و تو ، حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم

که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه ؟

و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم

و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه می خواهم حتی تلخ تلخ تلخ !

::

::

موسیقی درونت را چه کسی می نوازد که،

صدای سکوتش

تمام هستی ام را فرا گرفته است؟

::

::

مــن ،

بــه سـوخــتن ..

عـــــادت دارم !

کبــــریــت را ..

بـــــــــــنـداز ..

و بــــــــرو !

::

::

تـــــنهـا ،

بــی هـــوایـــی ..

آدمــی را خــفـه نــمی کـــنـد ..

گــاهـی ،

هـــوایـــی شـــدن ..

آرام آرام ..

بــــدون ِ روسیــاهـــی ..

خــامــوشــت مــی کـــــنـد !

::

::

زخم میزنی و میروی

چه باک

همینم میشود یادگاری

که یاد تورا همیشه برایم تازه کند

::

::

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “

امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “

برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !

::

::

در را کـه مــی بـــندی ،

بـــــاد هــــم ..

پــشت ِ خــانـه ات ..

زوزه مــی کــــشد !

مـــن کــــه مـــــنم !

::

::

عادت !

چه طعم تلخی دارد

وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !

::

::

برف پاک کن بیهوده جان می کَند …

باران این سوی شیشه است !

::

::

هوا خوب است ، بیا برویم کمی قدم بزنیم ؛

نگران نباش دوباره باز میگردانمت به قاب عکس !

::

::

نــوشـتــه هــایــم

گــریــبـان گــیـرتــــــ مـی شـونـد روزی

آنـقـدر کــه بـیـنـشــان ” آه ” کــشـیــدم!

::

::

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …

شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

::

::

اینـــجـا ..

زمسـتــان زود مـی آیـــد ..

حتّــی ..

زودتـــر از پــاییـــــز !

::

::

درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی،

با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی …

::

::

درد دارد این شبهایی که نمیدانم چراغ اتاقت را کدام لعنتی خاموش میکند!

::

::

رویِ دَستِ شَب مـانده ام !

دیگر حتی ;

خـــواب هم مـَـرا نــمی بَــرَد

::

::

راحت بگم : بر باد داد چون دود سیگار ، دودمانم را …

::

::

نَـبیـن کـه می خنــدم !

من یکـی..

بـــاور کــردم..

کـــارم از “گـــــریــه” گـذشتـه !

::

::

امشب غــم هــا . . .

برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد . . .

و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم . . .

همــه ی بغــض هایـــم را . . .

::

::

و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ،

سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

::

::

خیال با تو بودن را به هر که گفتم

جوابــم کرد،

بگذار هر کس هر چه میخواهد بگوید

من هنـــوز به معجـــزه ایمــان دارم

.

.

.

تعلق که نداشته باشی به جایی … به کسی … به چیزی …

تمام شدنت راحت تر از آنی میشود که گمان می بُردی !

::

::

در کافه

کنج دیوار

رو به روی هم

خوب شد قهوه مان را نخوردیم !

حرفهایمان به اندازه کافی تلخ بود …

::

::

کاش سرخپوستی بودم تا رد شاخه های شکسته را می گرفتم و تو را پیدا می کردم . . .

حالا سالهاست همه چیز شکسته و من ، روز به روز بیشتر گمت می کنم !

::

::

ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﻭ ﺧﻂ ؛ ﻣﺎﻧﺪﻧﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ …

ﺭﻓﺘﻨﻢ ﺗﻮﺍﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و من ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ !

::

::

غمــهایــی کـه ..

چـشمــها را ..

خیـس نمیـــکنند ..

بـه “استـخـــوان” رسیـــده اند …!

::

::

یکسری حرف ها هست

یکسری غصه ها هست

یکسری بغض ها هست ؛

که آدم حتی روش نمیشه به خودش هم بگه و با خودش هم درمیون بذاره !

::

::

گاهی اوقات

شاید تنها شادی زندگی ام این است

که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم !

::

::

چـراغـانی ِ ستـاره هـاست چـشمـانِ تــو !

و مـن ..

بــــرایِ دلـــــم ..

فــالِ اشـک می گــــــیرم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 336
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 769
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 111,234
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 949,595
  • بازدید ماه : 949,595
  • بازدید سال : 1,938,149
  • بازدید کلی : 15,217,270
  • کدهای اختصاصی