loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 715 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

   اس ام اس عاشقانه 91

 

گرگ هم که باشي

عاشق بره اي خواهي شد

که تو را به علف خوردن وا مي دارد

و رسالت عشق اين است

شدنِ آنچه نيستي !

.

.

.

اگه عاشقت نبودم ، پا نمي داد اين ترانه

بي خيال بد بياري ، زنده باد اين عاشقانه . . .

.

.

.

من ديوانه ي آن لحظه اي هستم که تو دلتنگم شوي

و محکم در آغوشم بگيــري

و شيطنت وار ببوسيم

و من نگذارم !

عشق من ، بوسه با لجبازي ، بيشتر مي چسبد !

.

.

.

هرگز نفهميدم فراموش کردن درد داشت يا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش ميکنم فراموش شدنم را . . .

.

.

.

هيچ ميدانستي

زيباترين عاشقانه اي که برايم گفتي

وقتي بود که اسمم را با “ميم” به انتها رساندي . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

دل خوشم با غزلي تازه همينم کافي ست

تو مرا باز رساندي به يقينم کافي ست

قانعم ، بيشتر از اين چه بخواهم از تو

گاه گاهي که کنارت بنشينم کافي ست . . .

.

.

.

اتاق تنهاييم پا به ماه اتفاق تازه ايست

به گمانم يکي نبود قصه هاي من در راه است . . .

.

.

.

عاشق ترين مرد ، آدم بود

که بهشت را به لبخند حوا فروخت . . .

.

.

.

پيامک عاشقانه

مرا تا نقره باشد مي‌فشانم / تو را تا بوسه باشد مي‌ستانم

و گر فردا به زندان مي‌برندم / به نقد اين ساعت اندر بوستانم

جهان بگذار تا بر من سر آيد / که کام دل تو بودي از جهانم . . .

.

.

.

نميدانم چرا بين اين همه آدم پيله کردم به تو !

شايد فقط با تو پروانه ميشوم . . . !

.

.

.

يا رب تو مرا به يار دمساز رسان / آوازه? دردم بهم آواز رسان

آن کَس که من از فراق او غمگينم / او را به من و مرا به او بازرسان . . .

(راد اس ام اس دات کام)

.

.

.

هنوز همسوار مرکب خيال من تويي

هنوز هم يگانه شاهکار اين قلم تويي

هرآن به ياد تو، به مدح عشق مي رسم

و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تويي . . .

.

.

.

متن عاشقانه

آن روز ها گنجشک را رنگ مي کردند و جاي قناري مي فروختن

اين روز ها هوس را رنگ مي کنند و جاي عشق مي فروشند

آن روزها مال باخته مي شدي

و اين روز ها دلباخته . . .

.

.

.

ميتونم بپرسم چه عطري ميزني ؟

بوي خوشبختي ميدهي انگار . . . !

.

.

.

کاش مي فهميدي

براي اين که تنهايم ، تو را نمي خواهم

برعکس

براي اين که ميخواهمت ، تنهايم . . .

.

.

.

رابطه اي که توش اعتماد نيست

مثل ماشينيه که توش بنزين نيست

تا هر وقت بخواي مي توني توش بموني

ولي تو رو به جايي نمي رسونه . . . !

.

.

.

دوبيتي عاشقانه

ديدار ما که آن همه شوق و اميد داشت

اينک نگاه کن که سراسر ملال گشت

و آن عشق نازنين که ميان من و تو بود

دردا که چون جواني ما پايمال گشت !

.

.

.

دوست داشتن ، نه در ازدحام روز گم مي شود

نه در خلوت شب

خفته يا بيدار دوست مي دارمت . . .

.

.

.

مدتهاست نه به آمدن کسي دلخوشم

نه از رفتن کسي دلگير ، بي کسي هم عالمي دارد . . .

(IranFunnyGroup.ir)

.

.

.

اينک من و توايم دو تنهاي بي نصيب / هر يک جدا گرفته ره سرنوشت خويش

سرگشته در کشاکش طوفان روزگار / گم کرده همچو آدم و حوا بهشت خويش . . .

.

.

.

روزگار ، نبودنت را برايم ديکته مي کند

و نمره ي من باز مي شود : صفر

هيچ وقت نبودنت را ياد نميگيرم !

.

.

.

به روي زندگي دو خط زرد مي کشم

و چشم عاشق تو را که گريه کرد مي کشم

تو رفتي و بدون تو کسي نگفت با خودش

که من بدون چشم تو چقدر درد مي کشم . . .

.

.

.

sms هاي عاشقانه

قصه از حنجره ايست که گره خورده به بغض

صحبت از خاطره ايست که نشسته لب حوض

يک طرف خاطره ها

يک طرف پنجره ها

در همه آوازها ، حرف آخر زيباست

آخرين حرف تو چيست که به آن تکيه کنم ؟

حرف من ديدن پرواز تو در فرداهاست

.

.

.

اين کوزه چو من عاشق زاري بوده است

در بند سر زلف نگاري بوده‌ست

اين دسته که بر گردن او مي‌بيني

دستي‌ست که برگردن ياري بوده‌ست . . .

.

.

.

برخيز و بيا بتا براي دل ما

حل کن به جمال خويشتن مشکل ما

يک کوزه شراب تا بهم نوش کنيم

زان پيش که کوزه‌ها کنند از گل ما . . .

.

.

.

از عشق مکن شکوه که جاي گله اي نيست

بگذار بسوزد دل من مسئله اي نيست

من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بين من و خورشيد دگر فاصله اي نيست . . .

.

.

.

دوست خوب مثِ خطِ سِفيـــــده وسطِ جاده ست

تکه تکه ميشــــــه

ولـــــــي بازَم پا به پات مياد !

.

.

.

خودم قبول دارم کهنه شده ام

آنقدر کهنه ، که مي شود روي گرد و خاک تنم يادگاري نوشت

بنويس و برو . . .

(IranFunnyGroup.ir)

.

.

.

جديدترين اس ام اس هاي عاشقانه

رفتن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

دل از اين هاست که تنــهاست نه از فاصله ها

گر چه ديگر هــمه جا پـر ز جدايــي شده است

مشکل از طاقـت دلـــهاست نــه از فاصـــله ها . . .

.

.

.

ما اسير غم و اصلا غم ما نيست ترا / با اسير غم خود رحم چرا نيست ترا

گر ز آزردن من هست غرض مردن من / مردم ، آزار مکش از پي آزردن من . . .

.

.

.

دخترک رفت ولي زير لب اين راميگفت:

“اويقينا پي معشوق خودش ميآيد!”

پسرک ماند ولي روي لبش زمزمه بود:

“مطمئناکه پشيمان شده برميگردد!”

عشق قربانى مظلوم “غرور”است هنوز . . .

.

.

.

پيامک جديد عاشقانه

وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم

خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . . . !

.

.

.

چيزي ويرانگرتر از اين نيست

که دريابيم فريب همان کساني را خورده‌ايم که باورشان داشته ايم . . .

.

.

.

دلم مي خواست زمان را به عقب باز مي گرداندم

نه براي اينکه آنهايي که رفتند را باز گردانم

براي اينکه نگذارم بيايند . . .

.

.

.

متن عاشقانه زيبا

دوستي را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود

ولي آن را که دل انتخاب کند ، بي گمان نور چشم خواهد شد . . .

.

.

.

تنهايي قشنگ‌ترين حس دنياست

چون براي داشتنش نياز به هيـــــچ‌ کـــــس نداري . . . !

(IranFunnyGroup.ir)

.

.

.

مرد نيستم اما حرفم يکيست

تو !

.

.

.

اي دلم مستغرق سوداي تو / سرمه? چشمم ز خاک پاي تو

جان من من عاشقم از ديرگاه / عاشق ياقوت جان افزاي تو . . .

.

.

.

موهــــاي بلنــــدم را

هيــــچ دوســــت نــــدارم

وقتــــي طنــــابِ دارم مي شـــوند

بـــي نــــوازشِ دســــت هاي تـــــــو . . .

.

.

.

متون کوتاه عاشقانه

نمي داني چه رنجيست ماندن

وقتي همه براي رفتن تو دعا مي کنند . . .

.

.

.

فقط غروب جمعه نيست که دلگير است

کافيست ”دلت” “گير” باشد . . .

.

.

.

بيا با هم خانه‌اي بسازيم

بي‌هيچ دري به بيرون

تنها دريچه‌اي کافي‌ست

تا به خيابان نگاه کنيم و بخنديم

به اين زنداني‌هاي سرگردان . . .

.

.

.

اس ام اس و پيامک عاشقانه

مي گويند: شب سياه است ، من ديده ام سياه تر از جدائي نيست

مي گويند: مرگ سخت است ، اما سخت تر از بي وفائي نيست

مي گويند : زهر تلخ است ، من چشيده ام ، اما تلخ تر از تنهائي نيست . . .

(راد اس ام اس دات کام)

.

.

.

ني قصه? آن شمع چگل بتوان گفت

ني حال دل سوخته دل بتوان گفت

غم در دل تنگ من از آن است که نيست

يک دوست که با او غم دل بتوان گفت

حافظ

.

.

.

حالم بد نيست غم کم مي خورم

کم که نه! هر روز کم کم مي خورم

آب مي خواهم، سرابم مي دهند

عشق مي ورزم عذابم مي دهند

خود نمي دانم کجا رفتم به خواب

از چه بيدارم نکردي ؟ آفتاب . . .

.

.

.

همه ذرات جان پيوسته با دوست / همه انديشه ام انديشه اوست

نمي بينم به غير از دوست اينجا / خدابا اين منم يا اوست اينجا . . . ؟

.

.

.

شعر عاشقانه کوتاه

شکفتي همچو گل در بازوانم / درخشيدي چو مي در جام جانم

به بال نغمه آن چشم وحشي / کشاندي تا بهشت جاودانم . . .

.

.

.

لب خشکم ببين چشم ترم را / بيا از باده پر کن ساغرم را

دلم در تنگناي اين قفس مرد / رسيد آن دم که بگشايي پرم را . . .

.

.

.

اس ام اس هاي احساسي عاشقانه

خنده از لطفت حکايت مي‌کند / ناله از قهرت شکايت مي‌کند

اين دو پيغام مخالف در جهان / از يکي دلبر روايت مي‌کند

کوثر است اين عشق يا آب حيات / عمر را بي‌حد و غايت مي‌کند . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 98,141
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 936,502
  • بازدید ماه : 936,502
  • بازدید سال : 1,925,056
  • بازدید کلی : 15,204,177
  • کدهای اختصاصی