loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 793 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392

 

love.jpg (400×300)


 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
گاهی با زخمای تازه تر می شه،دردای قدیمی رو از یاد برد
اما هر قدر به خودم زخم زدم،جای خالیت تو رو یادم آورد

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
او هم عاقبت
در میان سایه ها غبار می شود
مثل عکس کهنه ای
تار تار تار می شود

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
نمی دونم این جاده لعنتی طولانی شده یا من دیگه رمق ندارم
این راه تو روزهای با هم بودنمون خیلی کوتاه بودکه

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
از سخن چینان شنیدم اشنایت نیستم
خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم
سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست
صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسیو نداری
که بهت فکر کنه
اینجاست که :
میفهمی برخلاف شلوغیه درونت!! چقدر تنهایی!

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
تنها نیستم
اما در میان اینهمه شلوغی احساس تنهایی میکنم
اینست درد من

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
گفتم
بیا.گفت :پاهایم یخ کرده!به پایش سوختم گرم که شد و بادیگری رفت
رفت ز غم یاران ای دلا دیوانه شو .دیوانگی هم عالمی دارد

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
کاش دنیا هم مثله فیلم هندی بود
تخیلی..ولی همه ب عشقشون میرسیدن

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
باید با قرصهام مهربون تر شم
بعد از اون روزی ۳تا اصلا کافی نیست

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
میخوام بهت بگم ک میخوامت…اما میترسم بازم سرم کلاه بره
آهای توکه همدرد منی,میفهمی حرفمو

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
همه بهم میگن ساده ایی
اما من ساده نیستم فقط میخوام اون فک کنه اشتباهاشو نمیبینم

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
سردش بود!
دلم رابرایش سوزاندم گرمش که شد با خاکسترش نوشت
 خداحافظ

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
تو کز نجابت صدها بهار، لبریزی
چرا به ما که رسیدی همیشه پاییزی؟
ببین! سراغ مرا هیچ‌کس نمی‌گیرد
مگر که نیمه شبی غصه‌ای غمی چیزی

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
اگر زنبور عسل میدونست که وقتی نیش بزنه میمیره هیچ وقت نیش نمیزد کاشکی ما ادم ها هم خبر داشتیم که نیش زبونمون ممکنه بهترین ها رو ازمون بگیره

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
زمان هایی هست
که تمام عاشقانه ها هم می تواند
خلاصه شود در یک عبارت :
به درک

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
نشسته ام
خسته شدمfaz2fun.ir 
دیگر قایق نمیسازم
پشت دریاها هرخبری میخواهدباشد٬باشد
وقتی خبری از تونیست قایق میخواهم چکار؟
مرا همین جزیره ی کوچک تنهایی هایم بس است

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
این همه جا تو بدنم هست..حتما باید میومدی دلمو میشکوندی.

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
وقتی رفت
گفت شاید برگردم
رفتنش مرا نمی آزارد شایدش دردناک است

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
گمان می کردم قانع باشی و به شکستن دلم اکتفا کنی
نه این که…
فستیوالی از دروغ به راه بیاندازی
و در آخر بگویی:
من می روم…تا تو اذیت نشوی بهترین من

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
اگه یه روز ورق زدی دفتر خاطراتتو
یادت بیاد قلب منو میشینه چشم به راه تو
آره برو ولی اینو بدون اینجا یکی میمرد برات
باور نکردی عشقشو اگه قسم میخورد برات

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
نه به اون عشقو امید و آرزو
نه به این جنگ و جدال و گفتگو
نه به اون گریه و دوستت دارمو دلتنگی
نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی
نه به دلبستگیات،
نه به ایت خستگیات

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
تنهایی خیلی سخته وقتی چشام به راهه
وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه
تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم
تنها می مونه دستم با این دل شکستم

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
چرا فکر میکنی اون بہت خیانت کردہ؟
این توئی ک با انتخاب کردن و دوست داشتن کسی ک لیاقتتو ندارہ ب خودت خیانت کردی!

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
ازتو چه پنهان رفیق از بس آدمها دورم زدند حتم دارم همین روزها میدانی را بنامم میکنند

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
تنهایی همین است:
تکرار نامنظم من بی تو، بی آنکه بدانی برای تو نفس میکشم

 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
دیگران برای خوابیدن قصه میگویند
من قصه ی خود را میگویم که دیگران بیدار شوند
 
 
 
اس ام اس غمگین جدید شهریور ماه 1392
 
 
 
یه وقتایی
یه جاهایی
از یه کسایی
راجبش یه چیزایی میشنوی ک از قبل هم داغونترت میکنه
کاش اون چیزا هیچوقت واقعیت نداشته باشن
   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 567
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 145,419
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529,971
  • بازدید ماه : 529,971
  • بازدید سال : 1,518,525
  • بازدید کلی : 14,797,646
  • کدهای اختصاصی