loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 733 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد! داداشم میگه داره خرناس میکشه؟! پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه.


رو ترد مین بودم... مامانم میگه داری ورزش میکنی؟! گففتم پ ن پ دارم اسب بخارم و چک میکنم با یوزپلنگ مقایسه کنم.. والا


رفتم در خونه رفیقم از پشت آیفون می گه تنهایی دادا؟
پ ن پ خونه محاصره ست بهتره مقاومت نکنی


تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده ۴ لیتری تکون میدیم طرف اومده میگه بنزین تمام کردین؟
پ نه پ می گیم هورا هورا ما هم از این دبه ها داریم


بچه خواهرم دستم بود. داشتم بر می گشتم خونه سوار ماشین شدم مامانم گفت دادی بهش گفتم پ ن پ الان تو بغلمه:)


از راننده اتوبوس میپرسم چقدر شد؟ می گه ۳۵۰ بهش ۴۰۰ تومن دادم
می گه یه نفری؟
پ نه پ کل اتوبوس مهمونه من


رفتم بخش اهداء خون بیمارستان‌ که خون بدم. پرستاره منو دیده میگه میخای خون بدی
منم گفتم پ ن پ اومد چندتا بسته خون ازتون بگیرم که مرحله ی بعدی game over نشم. بعدن بهتون پسش میدم


رفتم بانک وام بگیرم. میگه :ضامن داری؟ گفتم پ ن پ بدون ضامن اومدم الان منفجر می شم


پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم بهشت زهرا! میگه واسه چی؟ میگم واسه پدر بزرگم.
میگه اِ؟ فوت کرده؟ میگم پَ نَ پَ تمرینی اومدیم مانور


به دوستم میگم این لینکهایی که دادی خرابه. میگه یعنی باز نمیشه میگم په نه په روشون کپک زده باید بریزمشون دور.


رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟ گفتم پ نه پ غذامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!


برای دوستم عکس ایمیل کردم بعد بهش زنگ میزنم میگم برات فراستادم. بعد میگه الان تو ایمیلمه.
په نه په دم دره دستش به زنگ نمیرسه در باز کن بیاد بالا.


دختره دست دوست پسرشو گرفته بوده داشته از خیابون رد میشده یدفعه پلیس میاد به دختره میگه این دوست پسرته؟؟ دختره میگه پ نه پ بیچاره کوره دستشو گرفتم از خیابون ردش کنم!!


رفتم مغازه گفتم روغن میخوام مغازه دار گفت روغن سرخ کردنی من گفتم پ ن پ روغن سبز کردنی


شب ساعت ۲۳اومدم دم در خونه زنگ و زدم بابام آیفون رو ورداشته، میگه میخوای بیای داخل؟ منم گفتم پ ن پ اومدم دنبال آشغالها


عاقد میگه :عروس خانم وکیلم؟ عروس :پ ن پ شما وزیرید


رفتم مغازه میگم cd داری؟ میگه خام؟ پ ن پ تنوری باشه با قارچو پنیر!!!!


رفتم سریخچال گفتم مامان موز خریدی گفت پ ن پ خیار خریدم گذاشتم تو زعفران رنگش عوض شه


از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم میگه باقی پولتو میخوای؟
میگم پََ نه پََ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم


یکی میمیره شب اول قبرش نکیرو منکر میرند سراغش. میگه شما نکیرو منکرید. منکر میگه پََ نه پََ کامران و هومنیم اومدیم بهت بگیم :تو خودت نمره بیستی


داریم میریم مسافرت وسایل رو میذاریم تو ماشین، همسایمون میگه میخوان برین مسافرت میگم پ ن پ از این پس تو ماشین زندگی می کنیم.


تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید
دوستم گفت گوشیتو دزدید؟
پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام


دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟ میگم پَ نَ پَ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!


اومده تو اتاق، قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه :وای داداشته؟ میگم :آره
میگه :عکسشه؟
میگم پَ نَ پَ خودشه، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش، چسبیده به دیوار



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 257
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 577
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 145,976
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530,528
  • بازدید ماه : 530,528
  • بازدید سال : 1,519,082
  • بازدید کلی : 14,798,203
  • کدهای اختصاصی