loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
AMOZE بازدید : 703 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

عزیز خوشگل کوچولو باربی جیگر نمکی نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم !

.

.

.


ای کاش باران بودم، تا غبار رویت می شستم … … … خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری!

.

.

.



به اشتیاق اولین دانه برف . به تحمل اخرین برگ پاییزی . به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان قسم می خورم که سر کاری !

.

.

.



تنهایی دلم را با جذابیت نگاهت پاک کردی خونه قلبم رو از غمها شستی . . . حالا که داری زحمت میکشی،روی این میز هم یه دستمال بکش !
.

.

.



خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم……….. ولی پورو نشو !

.

.

.



مار و زرافه با هم ازدواج می کنن بچه شون می شه قورباغه !!! اگه گفتی چرا ؟ . . چون بچه دار نمی شدن بچه شونو از پرورشگاه میارن!
.

.

.



تو قلبمی تو خونمی تو همه وجودمی . . . رفتم دکتر، میگه انگل داری !
.

.

.


نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !

.

.

.



اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم !

.

.

.



اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 244
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 498
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 140,055
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524,607
  • بازدید ماه : 524,607
  • بازدید سال : 1,513,161
  • بازدید کلی : 14,792,282
  • کدهای اختصاصی