loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
AMOZE بازدید : 729 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (1)

اس ام اس سرکاری

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم....نظرت چیه؟؟ها؟؟

***


اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید

***

مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش

***

توی حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره ! . . . . . چاکرتیم سالار !

***

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟بشمار شوخی ندارم که؟؟؟

***
نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !

***

اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم !

***

گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

***

راه رفتنت آخرشه خونت چقدر قشنگه ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

***
شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

***

سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟

***

حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط top2pic.ir در تاریخ 1392/09/12 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

ایا مایلید با ما تبادل بنر کنید این از بنر ما


http://up.top2pic.ir/up/top2pic/new/Top2pic-baner-top.gif


بنر خودتون در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید برای ما ارسال کنید

www.top2pic.ir
پاسخ : متاسفانه فعلا تبادل بنر انجام نميشه!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 482
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 138,363
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522,915
  • بازدید ماه : 522,915
  • بازدید سال : 1,511,469
  • بازدید کلی : 14,790,590
  • کدهای اختصاصی