loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 2027 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس هاي جديد عاشقانه

جذاب آنلايني هاي عزيز ،‌سلام .. خوش اومديد

امروز واستون يه بسته اس ام اس هاي عاشقانه آماده كردم

بعضي از كاربران گرامي درخواست داده بودن ، بنا به تكليف ، آماده كرديم.

بزودي ، مطالب جالب و زيباتري بعد از اتمام فصل امتحانات براتون ميذاريم

اميداريم همتون موفق باشيد

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

بادبانم باش
بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم
باد هوا شود
دورترمان کند !

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

در دلم یک دنیا حرف است حرفهایی که شاید هیچ وقت تو آنها را از من نشنوی...
اما هنوز دلخوشیم به اینه که هر روز در دلم یک خاطره جدید از تو می سازم!!!

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

کســــی کـــــه دلــــبــر داره، بایــــــــــــد از هـــر چـــی غـــیرِ اونــــه دل بـــرداره..

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

یک میلیون مرد میتوانند به زنی بگویند که " زیباست "
اما تنها باری که او واقعا" گوش خواهد کرد
زمانی ست که توسط مرد مورد علاقه اش گفته شود .

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

منو واسه وقت های خالیت میخوای/ واسه اینکه وقتت فقط بگذره
خودم اینو میدونم این موقع ها /صدام میزنی حوصلت سر نره
بهم میگی مشتاق دیدارمی / ولی مشغله داری وقتت پره
میگی مثل یه دوست ، دوست دارم /از این جمله حالم بهم میخوره
نمیخوام باهات لج کنم بی دلیل / همین ارتباطم خرابش کنم
ولی من غرورم نمیزاره / از کسی که نمی مونه خواهش کنم

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

لحظه ها میگذرنو تو نیستی اینجا...
من دارم پیر میشمو تو نیستی اینجا...
زنگی زیر یه سقف با عکس و نامه...
نیستی و خاطره هات هنوز باهامه...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

مراباعشق سنجیدی ورفتی..
تمام هستی ام نیلوفری بود..
توهستی مراچیدی ورفتی..

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

زندگی شبیه نیمرو نیست،

مثل کُتلت می مونه.

برگردون اونطرفشم بپزه.....این طرفش که سوخت!

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

عشق بار معنایی خود را از دست میدهد
وقتی تو............
نباشی.

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

به یادتم .حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم.

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

"تو"عزیز خواهی ماند...
حتی اگر راه،نگاهت را ازمن دور کند...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

مارسم دوستیمان مثل نان نیست!! که گرمش درسفره دل باشد وسردوبیاتش سهم نمکی!! چه گرمای حضورت چه گرمای نبودنت رادوست دارم

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

دل در خـیـال رفـتـن …
و مـن فـکـر مـانـدن …
او پـخـتـه راه اسـت و …
مـن خـام رسـیـدن … !!!

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

اغوش من سرزمین توست...
کاش کمی عرق میهن پرستی داشتی,"وطن فروش"

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

برف پاک کن خاطرات ، بیهوده جان میکند .
یاد تو این سوی شیشه است ...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

اشکهایت را دوست دارم, وقتی غمگین و تنهایی.
نه به خاطر این که از ناراحت بودن تو خوشحال باشم, نه...
فقط برای این که دستهایم را روی گونه هایت بگذارم و اشکهایت را پاک کنم,
تا دوباره لبخند بزنی....

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

رفت.
ولی بر میگردد، هر کس که نمک ما را خورد، پایش که هیج...!
گردنش هم گیر است...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

" مـــــن نــمـی دانـــم چـــرا هــر کـسـی را صـــدا کـردم
هــر کـس را دوســت داشــتــم
نــاگــهـان در خــم کـوچــه گـم شـد ... ! "

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

سردبودنم رابگذاربه هوای، گرم بودنت بادیگران...!

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

به بهشت نمیروم اگر...
مادرم انجا نباشد!!!
(حسین پناهی)

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

غمگینم مثل حس نقاشی که معشوقه اش نابیناست.......

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

روزی می رسد ک با لبخند تو بیدار می شوم
.
.
.
این روز هر زمان ک می خواهد باشد
.
.
.
فقط باشد...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

می شــــود صدایـــت را

ــهمیشـــهـ در خواب ِ من

جا بگـــذاری ?؟

*____*

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

مــــی بوسمت !!
چه فـــرق می کند ، پشت گـــوشی ...
یا پشت گــوش !
پــــرنده
روی سیـــم هم ...
پـــــرنده است !

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

سکوت،رسا ترین فریاد یک زن است..
وقتی سکوت میکند..
وقتی بحث نمیکند..
وقتی برای به کرسی نشاندن حرفش تلاش نمیکند..
بفهم..که واقعا اسیب دیده.

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

همیشه فکر میکردم خیلی سخته که کسی رو دوست داشته باشی و طرفت از احساست بی خبر باشه...
ولی حالا فهمیدم خیلی خیلی سختتر اینه که کسی رو دوست داشته باشی و طرفت هم بدونه که دوستش داری اما بی تفاوت از احساست رد بشه...

-------JazzabOnline.IR-پيامك هاي عاشقانه جديد------

چه بگویم که حرف زیاد است ولی یارای سخن گفتنم نیست ...
عشق عزیزترین کسم زبان مرا اینگونه کوتاه کرده است تا کوتاهترین جمله را نثارش کنم ؛ دوستت دارم ...

___________________________________

و... ممنونيم ازتون كه وقتتون رو گذاشتيد

زندگي همين لحظه هاست .. زندگي كنيد

.. مواظب خودتون و خوبي هاتون باشيد ..

ياعلي

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 476
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 138,062
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522,614
  • بازدید ماه : 522,614
  • بازدید سال : 1,511,168
  • بازدید کلی : 14,790,289
  • کدهای اختصاصی