loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1417 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (9)

جذاب آنلاینی ها سلام..

شهر ما گرگان هم بعد از یک سال ، دوباره سفید شد

امروز جمعه 11 بهمن 92 ، صبح ما شاهد یه برف نم نم شدیم

تا ساعت 12 برف بیشتر شد و حدود ساعت 1 و نیم روی بام ها نشست

الان برف خیلی خشگل و ناز روی زمین نشسته ..

ممنونیم خدا.. برف کلا به من احساس خوبی میده .

( البته اگه تعطیلی مدارس هم کنارش باشه شیرین تر هم میشه :D )

قراره بریم برف بازی .. کلا یه کیفی میده که دور از تصوره

امیدوارم اونایی که این نعمت رو زیاد دارن مثل هموطنای عزیز آذریمون در نواحی شمال غربی قدرشو بدونن.

برف چون سفیده به همراه پاکی میاد ..

من شنیده بودم خوردن برف هم فوایدی داره .. یادم نمیاد اگه یادم اومد حتما میذارمش

البته برفش باید نو باشه یعنی اولین بار نباشه .. مثلا برف دوره دوم یا سوم و..

امیدوارم همگیمون حالمون همیشه همینطوری خوب باشه ..

به قول خواهر زاده 2 ساله ام : بلف بیا ..

------------------------

و به یاد شعر برف میباره از بابک جهانبخش :

برف برف میباره .. قلب من امشب بی قراره

برف برف میباره .. خاطره هاتو  یادم میاره .. تا دوباره صدامو در آره

برف برف میباره .. آسمونم دلش غصه داره

حق داره هرچی امشب بباره .. جای برف باز میشینی کنارم

مطمئنم دیگه شک ندارم .. شک ندارم توهم فکرم هستی

تنهایی توی اتاقت نشستی .. گفته بودی دلت تنگ نمیشه

پس چرا هی میای پشت شیشه؟

برف برف میباره .. خاطره هاتو  یادم میاره...

خنده آدمک روی برف ها .. روزای خوبمو زنده کرده

من دلم گرم هیچکی نمیشه .. سردمه سردمه خیر سرده

باز دوباره داره برف میباره .. باز چه ساکت چه کم حرف میباره

یخ زده درستای بی گناهم .. چشم به راهم فقط چشم به راهم..

برف برف میباره .. قلب من امشب بی قراره

برف برف میباره .. خاطره هاتو یادم میاره .. تا دوباره صدامو درآره

برف برف میباره ... ( همشو خودم تایپ کردم .. همین الان :d )

-----------------------------------

مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید ..

فــــدا .. یاعلی

surprise

برف باریدن در گرگان و سپید پوش شدن گرگان

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/17 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

دقت کردین یه سری آدما دقیقا همون وقتی که بهشون نیاز داری غیب می شن و دقیقا همون وقتی که حوصلشونو نداری مدام جلو چشمتن؟
پاسخ : سلام... اره .. همینه که سخته :x

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/11/14 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

سلام .خوبید؟گفتین هرموقع اپ کردم خبرتون کنم تشریف بیارید اپمشکلک
پاسخ : چشم حتما میام :x

این نظر توسط نفس در تاریخ 1392/11/13 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی؟مرسی اومدی و بهم سر زدی
حتما
با افتخار لینکت میکنم.
درضمن وب شمام جالب و خوبه.
پاسخ : ممنون نفس خانم :x

این نظر توسط مــَن كــوچولـــــــو در تاریخ 1392/11/13 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

قلبـــــــــمو آتیــــــــش زدی...!!!!

یادت رفــــــــــت خودتم درونشـــــــــی...

سوختــــــــی رفیــــق!!!!
پاسخ : Good Luck :x

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/12 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

نميدانم فَرهــــــــاد اَز چِه مي ناليد ؟!

او کِـ تمام زندگي اش شيــــــــــرين بود....
پاسخ : سلام مریم خانم .. ممنون .. :x

این نظر توسط امیر حسین رجبی در تاریخ 1392/11/11 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

سلام برتو دوست عزیز . من وبلاگتو لین کردم . ازت می خواهم وبلاگ منم لینک کنی . اگر همین الان 10 نظر در وبلاگم بگذاری قول می دهم که 20 نظر برایت بگذارم . ممنونشکلکشکلک
پاسخ : ممنون امیرحسین جان .. ممنونت میشم بازم هم مطالب رو ببینی

مطمئنم خوشت میاد :x

این نظر توسط مريم در تاریخ 1392/11/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
اومدم و وبت رو ديدم امير خان
پاسخ : ممنون مریم خانم .. :x

این نظر توسط iman در تاریخ 1392/11/11 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

مرسی جالب بود
پاسخ : ممنون ایمان جان :x

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/11/11 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشی
حس و حال خوبی داری
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام...ممنون محمد :x


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 262
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 597
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 146,912
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531,464
  • بازدید ماه : 531,464
  • بازدید سال : 1,520,018
  • بازدید کلی : 14,799,139
  • کدهای اختصاصی