loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1377 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید و خنده دار و عاشقانه و فلسفی زیبا

کاربران جذاب انلاین سلام..

خوبین دیگه ؟ اگرم نیستین از خدا میخوام حال همرو خوب کنه .. کسانی مثل خودمو

واستون امشب یک بسته اس ام اس خنده دار و عرفانی و فلسفی و عاشقانه و کلا درهم جور کردم

خداییش بسته جالبی شده .. به قول یکی از دوستام عجب ملاتی شده !!

نظرتون رو بگید .. خوش حال میشم .. فـــدا surprise

--------------------------------------------

ب دوستم گفتم:دست از کارای زشت بردار وگرنه وقتی مردی با کوله باری از کارای زشت با ی اردنگی میندازنت گوشه ی جهنممممممممم
برگشته زل زده تو چشام و میگه همون بهتر ک زودتر بمیرم. میگم چرا؟گفت هر چه زودتر برم دچار گناه کمتری میشم.
لامصب حرفش خیلی منطقی بود

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ !!!
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩ، ﺍِﻧﻘَـــــﺪ ﺩﺳﺘﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ، ﺍﺯ ﻗﺎﺭﭺﺧﻮﺭ
ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﺑﺎﺯﯼ .

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

دختره تازه دو ماه دیگه سنش دورقمی میشه، اونوقت استاتوس
زده:سیگار یا ماشه؟؟؟؟؟؟
کدام را امشب بکشم!!؟!؟!؟!؟!؟!!!!
سوالی که اینجا پیش میاد،اینه که عروسک این بچه رو کی
برداشته!!!!

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

هیچ جوونی رو نا امید از یخچال خونشون برنگردون...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

تو کز محنت دیگران بی غمی ..
خب کصافط میازار موری که دانه کش است ...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

به سلامتي مادرم كه هر موقع خواستم يا اعصابم خورد بود دلشو شكوندم اونم هيچي نميگفت دراخر ميگفت بهتري واقعا همچين فرشتهايي چندتا لايك دارن

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

حالم!
حاله گرگي است كه خدا توبه اش را پذيرفته
اما مردم مي گويند توبه ي گرگ مرگ است . . . . !

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

حالا من یه بار تو عمرم جوگیر شدم گفتم تو امتحانا نباید زیاد تلوزیون ببینم
( یجاش میومدم پای کامپیوترآ :| )
حالا 80% پست های اینترنت درباره ی سریال آوای باران 24 ساعته هم تو تلوزیون دارن ازشون تقدیر میکنن =|
مگگگههه چی بوده لامـــــصبااا!!!!

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

مورد داشتیم یارو بخاری ماشین رو کم کرده تا گاز به همه ی هم وطنان برسه!!! 0_0

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

آقا واقعا سازندگان سریال ستایش درباره شعور مخاطب چی فکر کردن...!!!
بعد کلی نشستن و شکلک در آوردن میپرسه برا کی اومدید خاستگاری.....؟؟؟؟
خب اخه یعنی چیییییییییییییییییی@

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

عاقا مورد داشتیم تا اول پستاش(عاقا) ننویسه نوشتنش نمیاد.
مدیونید اگه فک کنید خودم اینجوریم:)

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

امروز رفتم جلو در كابينت بازش كردم بهش خيره شدم
بعد يه مدت به خودم گفتم من اين جا چيكار ميكنم
اخ جون بيماري خود درگيريم با يخچال داره خوب ميشه....

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

زرگان زاده نمیشوند بلکه ساخته میشوند
وقتی که پای من ها و منیّت ها به میان میاید،
وقتی که در تکثر نگاه خود زمین گیر میشویم،
وقتی که خودمحوری را جایگزین خدا محوری میکنیم،
وقتی که بندگان خدا را نردبان تعالی خود می یابیم،
وقتی که پا در راه کثرت میگذاریم و به یکدیگر انگ میزنیم،
وقتی که همدیگر را قضاوت میکنیم و برای یکدیگر حکم صادر میکنیم،
بدانیم که در راه وحدت نیستیم .در راه کثرتیم

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

"مادر"....
هنوز نتوانستم مترادفی برایش پیدا کنم

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

 

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

خلاقیت و نبوغ تعریف ساده ای دارد که تو هم می توانی به آن دست یابی ، خلاقیت و نبوغ یعنی: خیال پردازی همراه با عمل.

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

....پشت کامیون نوشته بود ‏‏↳‏
دارا که باشی ساراخودش میاد....‏ ‏‏↳‏...
بعله اینجوریاس داداش...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

گفتند به اندازه ی گلیم هایتان و به اندازه ی دهان هایتان اما حرفی از وسعت آرزوهایمان نزدند …

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ای خـــــدای یــوسـف؛بــرای ایـنـکـه دل بـــر زلـیـخـای وسـوسـه نـسـپـاریــم؛ بـــه جـــلوه ای از جـــمــال تـــو مـحـتـاجـیـم ...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

انسان باش ، پاکدل و یکدل ...؛
زیرا که گرسنه بودن ، صدقه گرفتن و در فقر مردن ،
هزار بار قابل تحمل تر از پست و بی عاطفه بودن است ...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

حلقه ازدواج بايد در فكرانسان باشد
نه درانگشت دست چپش......

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ميدوني من و عشقم خيلي با هم فرق داريم .يكيش اينه كه من وجود خارجي دارم و لي ان اصلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللا وجود نداره...
مديونيد اگه فكر كنيد سر كارتون گذاشتم.

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

آبان ماه 63.کردستان؛؛یکی از ارتفاعات مرزی سر دشت؛؛تمام منطقه را برف گرفته بود؛؛تا جایی که ماشین نمی توانست حرکت کند؛؛صبح جمعه دیدم مهدی نصیرایی رفت؛؛یک حلب بدون روغن را گرفت و برف ها را جمع کرد و داخل آن ریخت و گذاشت روی آتش.
گفتم: مهدی! می خوای چیکار کنی؟!
گفت: "مگه روز جمعه نیست؟! می خوام غسل روز جمعه کنم؛؛
ما می لرزیدیم واو برف ها را آب می کرد تا غسل جمعه کند؛؛
*خاطره ای از سید مرتضی دادگر

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

آن قدیم ها توی حیاط نصفه نیمه خانه مان؛؛؛ یاس قد کشیده ای بود که عصرها همدم چایی و عصرانه خانوادگی ما می شد؛؛؛حرفش را با بویش می زد ؛؛؛و کم پیش نمی آمد که برایمان آواز هم بخواند؛؛؛

لایک:یادش بخیر؛؛

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

عشق خیلی خنده دار است ... خیلی هم گریه دارد ... !
عشق، یا هست ... یا نیست !
اگر نیست که نیست ... اما ، اگر هست ... اگر باشد ... اگر یافت شود در تو ، آن وقت دیگر تو نیستی !

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

هر5تا دوست پسرم اعتقاد دارن من دارم بهشون خیانت میکنم!!
بد زمونه ای شدهاا اعتماد از بین رفته!
واقعا متاسفم!:))

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ای کـــاش ..
روزی ای کـــاش هـــایـــمـــان تـــمـــام مـــیـــشـــد ..
:)

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

"مرد"است دیگر ...
گاهی تمام یک زمستان سردرا با یک کفش پاره سپری میکند تا همسرش توی مد از کسی عقب نماند... تاتوی دلش هیچ چیزی نمانده باشدکه خواسته باشد ونداشته باشد...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

دقت کردین اونایی حتی برا خریدن جوراب هم دنبال مارک معروف هستن همونایی ان که برا یه سرماخوردگی ساده هم دنبال تخصص هستن عایااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انقدررررررر بدم میاد اه اه اه اه اه اه اه اه اه
ملت برا نون شبشون محتاجن اونوقت اینا................

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

شــما ميــدونســتيد اگـــه پنيـــر رو بـــدون نـــون بخـــوريــد چـــي ميشــيد؟
.
.
.
.
.
.
.

خــب معلـــومه ديگـــه ي خـــورده ديـــر تر سيـــر ميشـــيد *^_^*
قربـــون ايـــن مغـــز معـــيوبـــم بشـــم كـــه هميشــه ميــدرخشــه

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

رازهایت را به دو کس بگو: "خودت" و "خدایت"
در تنگنا به دو چیز تکیه کن: "صبر" و "نماز"
در دنیا مراقب دو چیز باش: "پدر" و "مادر"
از دو چیز نترس که به دست خداست: "روزی" و "مرگ"

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

اگر "من" بودن جرم است...

می خواهم بزرگترین مجرم شهر باشم.

محمدرضا طالبی "من"

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

یاد من باشد فردا حتما،
بگشایم در آن پنجره بر وسعت نور
نم اشکی بفشانم بر دل، تا که دل نرم شود
قفس دل ببرم، تا در آن وسعت سبز
مرغ دل، تازه هوایی بخورد
شاید آن جا، در آن باز کنم
بپرد مرغ دلم، در هوای خوش دوست...
به افتخار دوستت بزن لايكوووووو…

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

آهای تو، آره خودتومیگم، گوش کن:درسته که آ سد مرتضی طوقیشو به دنیا نمی داد، منم توروبه صدتاطوقی آسد مرتضی نمیدم، درسته حسن خله هرشب به عشق علی بلبل شمع روشن میکرد، ولی من به عشق توهمه ی شهروشمع بارون میکنم ، درسته حسن مطرب عزیزشو فروخت ولی من عزیزم به جونم بستس ، مخلصیم تا ابد

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

خیــلــى از "" آدمـــــهــا "" تـــــابــلـــو هــســتــن
امـــا " ارزش هــــنــــرى " نــــدارنــــ . . .!!

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

شاید خدا یه کیف پول پر از گناه سر راهت قرار بده اگه از اون استفاده کردی یه عمر عذاب وجدان ولت نمیکنه ولی اگه اونو صحیح وسالم به خدا پسش دادی یه مژدگونی چند برابر اونو خدا بهت میده

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

دوتا رفیق بودن یکیشون فراری میشه دو ماه میره خونه رفیقش میمونه، بعد دو ماه میره سر محل یه دختر خوشگل رد میشه بهش تیکه میندازه، یکی بهش میگه بابا این خواهر کسیه که دوماه خونشون بودى. بعد میره پیش رفیقش میگه رفیق شرمنده من خواهرتو نشناختم بهش تیکه انداختم. رفیقش میگه سلامتى رفیقى که دو ماه خونمون بود ولى خواهرمو نشناخت…

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

آدما رو از رو عکساشـون نشناسید
آدما ...
از بی حوصلگیاشون
از خستگیاشون
از دلتنگیاشون
از غصه هاشون
از هیچکدوم
عکس نمی گیرن ...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

گفتند عشق قوى ترین قدرت دنیاست،اما منظورشان احساسى بود که هیچ قیمتى نداشت........

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

اعتماد از دست رفته مثل کاغذ مچاله شدس...

هیچ وقت مثل روز اولش نمیشه...

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ﻫﺰﺍﺭﺑﻮﺳﻪ ﻋﺴﻠﯽ ﺩﺭﭘﺎﮐﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻣﻬﺮﻣﺤﺒﺖ ﺩﺭﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﮏ ﺭﻓﯿﻘﻢ

مرجع امنیت و سرگرمی و خبر جذاب آنلاین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 483
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 138,507
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523,059
  • بازدید ماه : 523,059
  • بازدید سال : 1,511,613
  • بازدید کلی : 14,790,734
  • کدهای اختصاصی