loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1381 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید علی لهراسبی با نام روبات با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم روبات از علی لهراسبی

آهنگساز : مرتضی پاشایی ، حمید نصراللهی ، پویا حسین خانی ، حسین قربانپور ، بابک مافی ، فواد غفاری
تنظیم : معین راهبر ، بهروز علی یاری ، محمد ناهیدی ، شهاب اکبری ، مهران عباسی ، بابک مافی ، هومن نامداری
ترانه سرا ، مهرزاد امیر خانی ، حمید نصراللهی ، محمد ناهیدی ، سوشیانت ، بابک مافی ، امیر ارجینی ، حدیث دهقان

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

دانلود آلبوم جدید علی لهراسبی روبات

دانلود آلبوم روبات از علی لهراسبی با لینک مستقیم و کیفیت ۱۲۸

 

دانلود آلبوم روبات
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download

دانلود تک تک آهنگ ها ی آلبوم

Shor Shore Baaroon.mp3
Doostam Nadaari.mp3
Safar.mp3
Divoonevaar.mp3
Faal.mp3
Delhore.mp3
Divaar.mp3
Halam Khoobe.mp3
Man Dige Khaste Shodam.mp3
Panaah.mp3

متن آهنگ شر شر بارون علی لهراسبی

پر ِ بغضم ابر ِ بهاره بسه نمیخوام دیگه بباره نمیخوام این نم نم ِ بارون
خاطره هاشو یادم بیاره
نمیخوام دیگه بباره
دیگه اشکام دست ِ خودم نیست جا دیگه واسه غصه و غم نیست
آخه بعد از این همه مدت
هیشکی بجز اون تو دلم نیست
تو دلم جا واسه غم نیست
شر شر بارون تو خیابون
تو خیابون
مگه چیه غیر از خاطره هامون
خاطره هامون
مال ِ ما بود این خیابون
تو زمستون
تقصیر ِ من بود یا که شاید دوتایی مون
ایندفعه بارون اشک ِ خدا بود
تویه نگامون
همه ی ِ شهر تو که نیستی
شده زندون
تو که از من ساده بریدی ساده بریدم از همه دنیا نگو قصه ی ِ لیلی و مجنون
فقط قشنگه تویه کتابا
چرا بسته ــَست همه راها؟!
چجوری اون تنهایی بی من تویه خیابون پاشو بزاره دیگه بدتر از اینکه
میدونم و این همه از من خاطره داره
منو تنها نمیزاره
شر شر بارون تو خیابون
تو خیابون
مگه چیه غیر از خاطره هامون
خاطره هامون
مال ِ ما بود این خیابون
تو زمستون
تقصیر ِ من بود یا که شاید دوتایی مون
ایندفعه بارون اشک ِ خدا بود
تویه نگامون
همه ی ِ شهر تو که نیستی
شده زندون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 663
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 102,563
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 940,924
  • بازدید ماه : 940,924
  • بازدید سال : 1,929,478
  • بازدید کلی : 15,208,599
  • کدهای اختصاصی