loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
AMOZE بازدید : 519 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

تیم ملی والیبال

تيم ملي واليبال ايران در سومين مسابقه در مسابقات قهرمان قاره هاي جهان با نتيجه 3بر صفر مقابل روسيه شکست خورد.

به گزارش ورزش 3:

تيم ملي واليبال ايران در سومين مسابقه خود در جام قهرمان قاره قاره‌ها به مصاف تيم قدرتمند روسيه رفت. اين بازي در شهر توکيو ژاپن برگزار مي‌شد. تيم ملي واليبال ايران با لباس سورمه‌اي برابر تيم سفيد و آبي‌پوش روسيه به ميدان رفت. روس‌ها در سال 2013 مدال‌هاي طلاي ليگ جهاني، مسابقات واليبال المپيک و قهرماني اروپا را به گردن آويختند تا هيچ کس نتواند در اقتدار واليبال اين کشور ترديد کند.

به گزارش ايسنا، ايران و روسيه در دو سال گذشته چهار بار در ميادين رسمي به مصاف يکديگر رفتند. البته در هر چهار مسابقه پيروزي با روس‌ها بوده است. با اين حال برگزاري ديدارهاي دوستانه و حضور در تورنومنت‌هاي تدارکاتي مختلف براي هر دو تيم فرصت دست و پنجه نرم کردن را پديد آورد. در آخرين رويارويي‌هاي واليبال ايران و روسيه، ملي پوشان ايران از مجموع سه بازي دوستانه با روس‌ها دو پيروزي کسب کردند.

تيم ملي واليبال ايران در شروع اين ديدار با ترکيب سعيد معروف، محمد موسوي، شهرام محمودي، عادل غلامي، فرهاد قائمي و مجتبي ميرزاجانپور و فرهاد ظريف بازي را آغاز کرد.

*ست نخست: 25- 23 روسيه

دو تيم نمايش پاياپايي را در شروع اين ديدار به نمايش گذاشتند. هر دو تيم تا حد زيادي احتياط را در دستور کار خود قرار داده بودند. ميخايلوف بازيکن دو متر و 18 سانتي متري روسيه به خوبي با آبشارهاي قدرتي خود دريافت‌هاي ايران را از کار مي‌انداخت و امتياز مي‌گرفت. در مقابل مجتبي ميرزاجانپور که در اين ديدار از ابتدا در زمين قرار گرفته بود در مصاف با موزرسکي ستاره واليبال روسيه و جهان موفق بود. شهرام محمودي و ميرزاجانپور از چپ و راست با آبشارهاي فني خود روي دست دفاع روي تور حريف امتياز مي‌گرفتند. در شرايطي که تيم ايران خوب امتياز مي‌گرفت روسيه هم اشتباه مي‌کرد تا دو تيم هم‌پاي هم پيش روند. هيچ يک از مربيان وقت استراحت نمي‌گرفتند. سعيد معروف سعي مي‌کرد تمام دريافت‌هاي سالم را براي سرعتي‌هاي ايران جفت و جور کند. موسوي هم مي‌دانست که چطور بايد دفاع بلند قامت حريف را جا بگذارد. ايران سه امتياز از حريف عقب افتاد اما به بازي برگشت. ميرزاجانپور ستاره ست نخست ايران بود. پديده‌اي که حتي از روسيه امتياز مستقيم سرويس مي‌گرفت. دفاع کناري ايران در اين مسابقه مسئوليت سنگيني داشت. بار سنگيني در دفاع روي تور بر دوش غلامي و موسوي بود. سرمربي تيم روسيه سرانجام در امتياز 20 -20 وقت استراحت گرفت و نتوانست بيش از اين برابر ولاسکو مقاومت کند. روس‌ها در امتياز هاي پاياني سه امتياز از ايران جلو افتادند اگر چه بازي تماشايي فرهاد قائمي ايران را به بازي برگرداند اما در نهايت اين روس ها بودند که با اتکا به بازي خوب ماکسيم ميخايلف که به تنهايي 9 امتياز را گرفت در ست نخست پيروز شدند.

*ست دوم: 25 -23 روسيه

بازي همچنان پاياپاي براي دو تيم پيش مي‌رفت. بازيکنان و کادر فني تيم‌هاي ايران و روسيه خيلي خوب يکديگر را مي‌شناختند. روسيه در فاکتور قد کاملا از ايران برتر بود. در حالي که حريف سعي مي‌کرد روند بازي را به سود خود تمام کند چند اشتباه ساده از ميرزاجانپور و معروف روسيه را جلو انداخت. البته پاسور باهوش تيم ملي سعي کرد با انداختن جاي خالي اشتباه خود و اختلاف امتياز را جبران کند. دو تيم هم پاي هم پيش مي‌رفتند. هر اشتباه مي‌توانست به قيمت از دست دادن يک ست تمام شود. موزرسکي و ميخايلف مهار نشدني بودند. دو تيم نمايش خوبي در سرويس نداشتند. تيم ايران روي پاس هاي بريده و کارهاي سرعتي خيلي خوب نتيجه مي گرفت. اما در باس هاي بلند قدرتي هاي ايران کاري از پيش نمي‌بردند.

تجربه بالاي بازيکنان روسيه موجب مي‌شد که در امتيازهاي پاياني باز هم ايران عقب بيفتد. شهرام محمودي سعي مي‌کرد با هوشنمدي از دست بازيکنان روسيه امتياز بگيرد. ميخايلف در منطقه چهار زمين ايران جولان مي‌داد. تمام آبشارهايش را به امتياز تبديل مي‌کرد. قائمي و ظريف به سختي توپ گيري مي کردند. ايران سه امتياز از حريف عقب افتاده بود. روسيه در آستانه پيروزي در ست دوم بود. فرهاد قائمي همچنان سرويس هاي خوبي مي زد. اما بازي پرنوسان ميرزاجانپور و جا ماندن او از پاس هاي سعيد معروف باز هم امتياز پاياني را به سود روسيه تمام کرد. روسيه در ست دوم با امتياز 25 – 23 پيروز شد.

ست سوم 25 - 19 روسيه:

ملي پوشان واليبال ايران در ست سوم چيزي براي از دست دادن نداشتند. چند اشتباه از روسيه ايران را سه امتياز جلو انداخت اما قدري نا هماهنگي در تيم ايران نيز موجب شد که روسيه به بازي برگردد. دو تيم از اشتباه هاي يکديگر بهره مي بردند. دريافت هاي ناقص ايران اجازه حملات کوبنده را به قدرتي ها نمي داد. معروف همچنان سعي مي کرد روي سرعت کار کند. ميرزاجانپور بر خلاف ست نخست مسابقه عملکرد قابل قبولي نداشت. ولاسکو مجبور شد که او را با زريني تعويض کند. ميخايلف از کنار آنتن راحت و بي دردسر آبشار مي زد. بازيکنان بلند قامت روسيه کاملا برتري خود را به تيم ايران تحميل کرده بودند. ولاسکو رحمان داودي را به جاي شهرام محمودي به ميدان فرستاد. انکار بازي قفل شده بود. روسيه قهرمان المپيک و ليگ جهاني سر تسليم شدن نداشت. ايران در ست هاي اول و دوم مسابقه بازي به مراتب بهتري را به نمايش گذاشت. به هر حال در ست سوم مسابقه نيز با امتياز 25 - 19 شکست خورد.

تيم ملي واليبال ايران در سومين بازي از رقابت هاي قهرمان قاره هاي جهان با نتيجه 3بر صفر و امتيازهاي 25- 23، 25- 23 و 25- 19 شکست خورد.
 

تيم ملي واليبال ايران فردا به مصاف امريکا مي رود.

منبع ورزش  3
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/09/01 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام خبر خوبي برات دارم
پرتال طراحي رايگان سايت رايگان بنر راه اندازي شده
تو ميتوني بدون هزينه يک بنر براي سايتت داشته باشي
به آدرس زير بيا و خودت ببين
آدرس سايتwww.freebaner.ir
آدرس پرتال طراحي رايگانhttp://www.freebaner.ir/frum/index.php

با تشکر
پاسخ : ممنون علي جان!

چشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 342
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 766
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 110,389
  • باردید دیروز : 152,522
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 948,750
  • بازدید ماه : 948,750
  • بازدید سال : 1,937,304
  • بازدید کلی : 15,216,425
  • کدهای اختصاصی