loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1191 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)

به گزارش جذاب آنلاین به نقل از روزنامه‌ی دیلی‌ میل، نام و نام خانوادگی مهاجم تیم ملی  ایران از 12 حرف  تشکیل شده تا از این رو وی طولانی‌ترین نام خانوادگی را در لیگ انگلیس به خود اختصاص دهد.
 
قوچان نژاد‌ در این خصوص می‌گوید: نام خانوادگی من بسیار طولانی است در ایران من را با نام مستعار گوچی صدا می‌زنند این ربطی به هیچ مارکی ندارد و من خودم نخواسته‌ام گاهی اوقات هم تیمی‌هایم به من می‌خندند البته مردم می‌توانند من را رضا صدا کنند.

 
این بازیکن 26 ساله در ایران متولد شده اما در هلند تحصیل کرده است.
 
 وی می‌گوید: من با هر دو فرهنگ بزرگ شده‌ام اما در اعماق قلبم به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.
 
وی در خصوص جام جهانی می‌گوید: در حال حاضر من فقط به چارلتون‌ فکر می‌کنم و به جام جهانی  در زمان خودش فکر خواهد کرد من از بازی در جام جهانی لذت خواهم برد چون این فرصت نصیب هر کسی نمی‌شود.

 

به افتخارش بزن لایکووووو.. surprise

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرهودf در تاریخ 1392/11/27 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

وب خوب و پرمحتوایی داری خوشحال میشم به وب منم سربزنی و نظر لدی منتظرم با تشکر
پاسخ : slm.. چشم عزیز ممنون از اینکه سر زدید

باز هم سر بزنید

یاعلی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 263
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 601
  • آی پی دیروز : 442
  • بازدید امروز : 147,215
  • باردید دیروز : 145,039
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531,767
  • بازدید ماه : 531,767
  • بازدید سال : 1,520,321
  • بازدید کلی : 14,799,442
  • کدهای اختصاصی